Provtagning

Imorse drog jag med mamma till vårdcentralen för att ta blodprov, uuuhh! Jag vet inte varför, men det är bland det värsta jag vet. Sprutor är okej, men blodprov obehagligt! Av någon anledning. Var till och med tvungen att göra det två ggr - i båda armarna!! :S Tydligen så drog mina blodkärl ihop sig vid första försöket, så att hon inte fick tillräckligt med blod. Och jag som blev likblek och illamående efter första gången, hur svårt var det inte då att "slappna av i blodkärlen" genom att inte må dåligt direkt efter? Nej fy. Nu är det gjort i alla fall, och jag går runt med ett plåster i varje armveck. Soft. Not. Hoppas att ni är...blodrikare än mig idag ;) <3


Kommentarer
Postat av: miastina

sprutor är okej, SPRUTOR ÄR OKEJ?!

jag kräks vid tanken, helt seriöst jag mår illa.

Och blodprov är typ värre, läkarn satte på tecknad film när jag skulle ta det haha. det kändes liite bättre.

men varför måste du göra sånt? :( <3

2009-02-06 @ 11:47:18
Postat av: Andrea

Haha aaw :P , men jag har gått sprutterapi...innan det så klarade jag inte av sprutor ;S



Jag har typ järnbrist :S men asså det är inget allvarligt, måste bara ta järntabletter ett tag.

<3

2009-02-12 @ 22:03:30
URL: http://barandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0