Invigning

Idag är en söndag med stort S. Det är grått utanför fönstret och stora vattenpölar på gatan efter gårdagens regn, och fastän det är mitt på dagen så har jag inte lämnat lägenheten och går fortfarande i pyjamas - åstadkommit nada. Alltså: Den perfekta dagen att skapa en blogg. Och här är den, du läser i den just nu, wohoo! ;) Jag har en annan blogg också, fast den här kommer att bli ganska olik den jag redan hade. Jag har väl i och för sig inte riktigt tänkt igenom exakt hur jag ska palla att skriva i två bloggar relativt regelbundet, men det får bli lite spontant. Jag kände bara när jag vaknade att jag måste skapa en ny...haha. I alla fall, välkommen till min nya blogg! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Andrea ditt busfrö, fick du inspiration från min header ;) <3

2009-01-25 @ 14:19:17
URL: http://nejtack.webblogg.se/
Postat av: ellen

soft ! jag kommer läsa din blogg med sötis även om jag kanske inte alltid kommenterar ;)

2009-01-25 @ 14:28:21
Postat av: Rebecca

SV: Nej, men det gjordde inhget för min del :) Du får ha vilken header du vill <3

2009-01-25 @ 15:24:23
URL: http://nejtack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0