Det är ju för fan basic

Jag bor i Sveriges huvudstad, Sveriges största stad, alltså bör det finnas flest affärer här...
Jag blir lika chockad varje gång jag går runt i stan en hel dag och letar efter något, men inte hittar det (!) Den här gången var det ankelboots med klack till ett rimligt pris, alltså typ stövlar utan skaft. Nilson, Wedins, Din Sko och Scorett har ju skor under typ 1000 kronor, men varför har de inga vanliga, svarta små saker med klack som varannan tjej trippar runt i? VARFÖR HAR NI INGET FÖR? Jag blir galen. Jag bor i Stockholm ffs, vad är det som händer? Gaaah. Nästa helg, då jävlar, då ska jag in i varenda liten skoaffär i hela stan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0