Björn Gustafssons nya forum

Vi var ett antal tappra fans som i princip bodde på forumet på komikern Björn Gustafssons förra hemsida. Jag träffade jättemånga verkligen schyssta människor där och kom på mig själv med att logga in nästan varje dag: Ett andra hem, kort sagt! Heh. Men sedan raderades det helt plötsligt, utan förvarning. Jag tror att det var för att Björn blev så känd att han behövde en mycket "coolare" hemsida, så det försvann under renovering och forumet went along with it...

Men så idag, efter måånader av väntan, kom det äntligen ett nytt forum på den nya hemsidan. Och det suger. Det suger så jävla hårt! Det är inte ens i närheten av ett forum överhuvudtaget, och här satt vi och förväntade oss en förbättring av det gamla! Visst är det bättre än ingenting, men det är faktiskt komiskt hur det ser ut ;O . Man får inte ha någon profil,  och det finns ingen struktur utan bara trådar mitt ute i ingenting. Wierd. Det är nästan så att ni borde gå in och titta bara för att se hur dåligt det är! Gå in på www.bjorngustafsson.se  och klicka på "Forum", så får ni se katastrofen. Kanske är det ett tecken på att jag borde sluta datanörda mig, haha! Tänka att det är bättre för hälsan. Ellet nåt. Wellwell, vi får väl göra det bästa av det ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, jag blev fett besviken när jag såg den där jävla skrothögen. Jag har gått in på björns hemsida VARJE FUCKING DAG sen det stängde, i väntar på det nya forumet. Och vad får man? En liten blå håla där man inte ens kan lägga in bilder! Vad fan hade dem tänkt sig? Det var ju det allt gick ut på! BILDER!!! Vi diskuterade bilder, och pratade om annat skit som inte hade med björn att göra.

Jag blir så hfguyfDYWUW.



OCH JAG TÄNKER SÅ FAN SKRIVA MED CAPSLOCK I FORUMET!! INGET KAN STOPPA MIG NÄR JAG ÄR ARG MOHHAHAHAHAH!!



<3

2009-01-27 @ 10:43:21
URL: http://nejtack.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0